blekhud´n

Det mesta av isen och snön har smält bort från vägarna så asfalten har blottats. Det ger mig så mycket vårkänslor att det bara bubblar inombords. Inte blir det bättre av att solen skiner heller. Det är på sätt och vis en ny känsla jag känner. Den är inte rotlös, den bottnar i något grundläggande. Men den där grunden är annorlunda mot de senaste vårarna. Så våren känns ny.

Den får mig att längta lite till sommaren. För första gången så håller jag på att planera riktig semester med riktigt semesterinnehåll. Sätter nya mål.

Det händer mycket nu. Snart ska jag berätta mer om det. Jag ska också försöka komma underfund med hur jag ska göra med problemet med bilderna på bloggen. Jag tycker de blir för stora. Nu blir ju min bleka hud ännu mer synlig. Men jag antar att jag bjuder på det.

Kommentera

