succé

Idag har jag varit med på en butiksinvigning och det var något helt fantastiskt. Helt otroligt vad mycket folk som kom! Vi fick 2264 besökare idag och det är rekord för en nyöppnad butik inom Erikshjälpen! Riktigt riktigt kul!

Vad ska jag säga mer? Mina fötter har vuxit några centimeter på bredden, har aldrig haft så svullna fötter. Jag somnar ofta direkt när jag lägger huvudet på kudden och vaknar självmant strax innan sju. Dessutom somnar jag ofta långt innan tolvslaget. Jag har aldrig varit med om dess like. Min lägenhet är så sjukt stökig, min säng har varit så obäddad och rullgardinerna åker aldrig upp. Det har nästan aldrig hänt tidigare. Bädda sängen och dra upp rullgardinerna har varit en rutin som alltid blivit gjord oavsett hur mycket eller lite jag kommer vara hemma. Det är ju rätt dåligt egentligen att stöka ned så mycket. Men jag ser det som ett sundhetstecken. Kraven på mig själv och vad jag måste klara av i vardagen har minskat. Annat nytt är att jag fått planera om mina två senaste kvällar på grund av otroligt trevliga och spontana inslag.

Ja ska det här året börja så här bra så vet jag ju inte riktigt vart det ska sluta. Men något har jag lärt mig under det gångna året. Det behöver inte vara så att saker måste skita sig bara för att något är bra. Det kan vara så att det bara blir bättre och bättre. Så länge man vägar lita på att Gud sköter biffen. Det hänger inte på mig. Allt är Gud och jag har bara sett början…

Kommentera

