lite mer publicitet

På själva premiärdagen blev jag intervjuad av en cool tjej för Örebroguiden. Om du vill läsa den artikeln går du helt enkelt hit.

Nu börjar jag så smått få lite vardag och rutin. Den här veckan har dock varit en riktigt seg en. De dagar jag inte haft något efter jobbet har jag åkt raka vägen hem och hamnat i soffan. Nu är snart hela mitt förråd av matlådor från frysen tömt. Det är dags att börja styra upp livet lite.

Därför tar jag lite ledigt i helgen och åker bort. Förhoppningsvis återkommer jag inom kort med mer spännande läsning. Jag har flera inlägg på gång men jag har liksom inte riktigt haft tiden att sitta och skriva klart dem. Men eftersom jag valt sj som färdmedel så lär jag få den tiden imorgon kväll!

Kommentera

