nästan som vår

I Skåne finns ingen snö på marken. Här känns det nästan som vår. Den känslan förstärks också av blommorna som blommar vid husknuten.

Men vinden gör att man fryser mer än i snölandskap. Så till den obligatoriska utflykten lånade jag vindbrallor.

Ursnyggt!

4 kommentarer Lägg till

  1. lisa skriver:

    vars ärdu?

    kramen

    1. admin skriver:

      Har varit i Eslöv över helgen. Men nu har jag landat i Norrköping :)!

  2. Rebecka skriver:

    Tycker ändå att knäna matchar kappan och mössan? Och skorna? 🙂 Ja pust, vi har ju blivit skolade av samma släkte nu, haha! Kommer absolut föra vidare det till B, ”man får INTE frysa!” TACK för att du kom med och firade mig i helgen! Kram!

    1. admin skriver:

      haha jo lite matchat var det ju allt. Väldigt bylsigt också, men hyffsat varmt! Tack för att jag fick komma! Hoppas få se er snart igen ni förgyller mitt liv! Kram

Kommentera

