hemmakväll

Ikväll är jag bara hemma. Har en lång lista av saker att ta itu med och ett enormt behov av att bo in mig. Senaste månaden har varit mycket av den varan. Det har varit enkelt att städa för jag har haft sån längtan efter att ha det fint. Sen har de där klädhögarna fastnat kvar ändå på nåt vis. Men kanske är det ikväll de försvinner?!

Ikväll ska jag leta tyger, hämta tavlor från vinden och leta fina saker som jag kan dekorera mitt kontor med på jobbet. Jag har så mycket fina saker som inte får plats här. Och mitt kontor är så kalt och tråkigt. Jag måste yosofiniera det lite.

Snubblade över den här videon. Och den är ju bara för inspirerande så jag vill dela med mig av den. Jag önskar jag var sådär duktig att måla. Och jag önskar så att jag hade en sån där stor vägg som jag fick måla på. Men man får göra något av det man har. Så det ska jag fundera lite på vad det innebär här i mitt liv.

Kommentera

