det dagarna fylls med

Det blir mycket vardagsskildringar just nu. Jag hänger mest på. Njuter av nuet och alla detaljer.

20110420-224445.jpg

Jag tänkte att det kanske kunde vara kul med några ögonblicksbilder från min dag.

20110420-224550.jpg

Igårkväll satt jag i styrelsemöte på kvällen. Vi hade telefonmöte så jag passade på att göra fler örhängen! Är mer nöjd med vissa än andra…. Är det här något jag ska spinna vidare på?

20110420-224718.jpg

På jobbet lägger vissa avdelningar undan saker åt mig. Små kort, tidningsurklipp och handskrivna lappar. Något ska det bli av det men vet ännu inte vad!

20110420-224850.jpg

Mitt kontor har börjat ta form. Det är fortfarande rörigt och massor kvar att göra.

20110420-224944.jpg

Sakta men säkert byggs en struktur upp. Och förvaringslådor börjar dyka upp som jag kan förvara alla guldkorn i. Inför alla pysselprojekt som ligger framför!

20110420-225101.jpg

Som dessa underbara nystan jag plockade ut idag. De ska bli till lampor. Och kortet ska få pryda personalköket ett tag. Åh det är som att gå på skattjakt varje dag!

Kommentera

