början på resfeber

Nu börjar förberedelserna inför min resa senare i vår ta fart på allvar! Jag var och vaccinerade mig imorse och nu står jag tillsammans med många andra och väntar på att få förnya mitt pass.

20110428-171839.jpg

Det har hänt så mycket på sistone att den här resan känts så avlägsen. Men det är bara fyra veckor kvar. Och om livet fortsätter på samma sätt som det gjort på sistone så kommer dessa veckor rusa!

20110428-172112.jpg

Jag kan knappt tro att det är sant att jag ska genomföra den här resan. Två veckors semester i Etiopien ligger framför mig.

20110428-172224.jpg

Det är dags att fundera på vad jag ska göra där nere. Det kommer bli en hel del vilande. Men när man ändå är i landet kanske man kan göra något mer.

20110428-172352.jpg

Har du något tips på vad jag ska göra?

Kommentera

