karkki

https://josefinlennartsson.files.wordpress.com/2011/05/skww.jpg?w=200Karkki.

Det här är en annan favorit. Jag hittade den i höstas när jag började ordna inför min föreläsning. Hon fick en egen kategori. Mycket på grund av att hon gjort en så fin bok! Hon tar otroligt fina foton, lite samma ljus som dosfamily. Det är något med det där ljuset!

Men hon är också en person jag kan identifiera mig med. Det känns inte så avlägset. Även om jag har flera mil att gå innan jag klär mig lika färgglatt som hon.

http://karin.ratata.fi/data/karin/images/xl/xl_gummustovlar.jpg

Hårfärgen börjar vi dock få gemensamt. Hon gör att jag börjar fundera på det här med lugg igen… precis lagom till att min blivit sådär fint 70-tals lång. Damn it!

http://karin.ratata.fi/data/karin/images/xl/xl_ekenaskallaren.jpg

Jag har också börjat fundera på hur jag ska få in lite mer färg i mitt kök. Jag får vitchock här inne. Mer turkosa färger tror jag är lösningen. Det brukar alltid vara lösningen!

En kommentar Lägg till

  1. ellen skriver:

    🙂 jag säger inget så har jag inget sagt!

    eller jo förresten: turkos of course!!

Kommentera

