tror fortfarande jag drömmer

Det är fortfarande väldigt overkligt. Även om väskan nästan är packad och allt här hemma börjar bli färdigt. Att jag ska åka tillbaka till mitt älskade Afrika det kommer nog inte kännas förrän jag är där. Och då kommer jag undra vad det är jag gett mig in på. Det här vågar jag ju inte göra!

Det är skräckblandad förtjusning. Det är längtan efter sovmorgon flera dagar i streck, längtan efter sol och värme och en helt annan kultur. Miljöombyte får jag så det skriker om det!

Snart är det verklighet!

Kommentera

