nu så!

Det börjar likna något nu. De här stunderna då jag inte jobbar. Sakta men säkert börjar små rutiner sätta sig.

20110710-113705.jpg

Det är så viktigt för mig att få känna den där grunden. Särskilt nu när det varit så mycket fläng hitan och ditan.

20110710-113804.jpg

Jag faller i kärlek till mitt kök!

20110710-113851.jpg

Och om bara några dagar kommer jag få in lite nya möbler här. Eller nya är de ju inte såklart. Jag har ju såklart handlat på jobbet! På lördag får jag besök av familjen då blir det däremot ett besök i en butik som säljer nytt väldigt billigt. Jag ska nämligen slå till på en ny säng. Tänkte jag kunde ge min rygg den glädjen.

20110710-114250.jpg

Nu är det dags att bli permanent. Det har tagit ett helt år att komma iordning men nu så börjar det kännas riktigt bra. Soffan som jag köpte till köket kommer jag både klä om och ändra på lite olika sätt. Jag ska visa för och efter bilder så fort jag får möjlighet!

Jag predikade i förmiddags. Det gick fint. Ska fortsätta två söndagar till här nu så nästa mål är att bli klar med predikan tidigare än 10 timmar innan det är dags!
Idag var temat överflödande liv utifrån texten om den förlorade sonen. Nästa söndag kommer det handla om heliggörelsen.

Kommentera

