vardagsgemenskapen

20110725-110648.jpg

Jag kan inte vara ledsen att inget blev som jag hade tänkt det.

20110725-110729.jpg

Därför att allt är så mycket bättre!

Ikväll var jag hemma hos
en väldigt inspirerande tjej. Hon har med enkla och smarta medel skapat ett trivsamt hem som jag hämtade mycket inspiration ifrån.

20110725-110802.jpg

Vi har en del gemensamma nämnare. Men hon har lyckats hålla sin stil väldigt renodlad och genomtänkt. Så känns det inte hos mig. Fast det beror kanske på betraktaren. Hur som helst så njöt jag av att få vistas hemma hos henne!

20110725-110916.jpg

Idag inleddes en ny gemenskap. Vi har umgåtts förr men nu startade vi upp en återkommande måltidsgemenskap. Den här hösten kommer bli fantastisk i deras sällskap.

20110725-111004.jpg

Det var så gott! Men framförallt så inspirerande. De nya vännerna öppnar för nya tankar och nya lösningar. Allt från hur jag ska lösa min livssituation till nya inredningsidéer ploppar upp.

20110725-111217.jpg

Vardagen blir mer attraktiv. Därför att den får fyllas med goda vänner som förgyller. Tänk att det finns så här vackra, intelligenta och coola tjejer son jag får hänga med!

20110725-111356.jpg

Jag har aldrig varit någon tjejgängstjej förrän nu. Och jag har en svag känsla av att det här bara är början!

Det bästa av allt är att vi bor grannar.

Kommentera

