den tiden på månaden!

20110802-010644.jpg

Lyckan är när det är den tiden på månaden då det kommer en massa fina tidningar på posten. Det bästa är när man till och med inte ens kommit ihåg att det är dags.

Det här numret var fullt med inspiration i precis min stil! Nu har jag hur mycket pepp som helst för min semester och allt jag vill hinna bygga!

2 kommentarer Lägg till

  1. johanna winberg skriver:

    Hej. Hoppas du har en fin början på semestern. köpte tidningen igår, med risk öfr att höja maxnivån på ytigheten i mitt liv så e den till idel lycka. längtar till sensommarens loppisar o hemmafix med dig!! Kram johanna

  2. admin skriver:

    Johanna! Det längtar jag också efter!! Vi får höras snart om när vi ska dra ut! kram

Kommentera

