nkotb

För ett par veckor sedan gjorde jag världens loppiskap!

20110822-115351.jpg

För tjugo kronor fick jag hem en sån otroligt snygg sjal! Lycklig packade jag ned den till frizon och lyrisk visade jag upp den för några utvalda vänner. Men vilken skräck! Ingen förstod hur stort det här kapet var. De visste helt enkelt inte vilka NKOTB var!!

Hur kan man inte veta det?!?! Jo man är född ca 4 år senare.. Då missade man hela den där upplevelsen.

Nu var ju inte jag något stort fan av det där bandet. Jag gillade Cyndi Lauper och Beach Boys då.. Men jag blir otroligt nostalgisk och får en mysig mellanstadie känsla i kroppen.

Nu läste jag att NKTOB och BSB turnerat ihop i sommar. Kanske är det då fler som får upp ögonen för detta fantastiska pojkband! Förhoppningsvis behöver jag inte stå som ett fån o behöva förklara vad bokstavskombinationen står för iallafall!

2 kommentarer Lägg till

  1. johanna skriver:

    Som en av de ”utvalda” och som inte heller blev lyrisk över nktb då jag är 84:a så vill jag dock säga att du passade jättebra i sjalen!

    1. admin skriver:

      Tack :)! Ja en sån sak kan man ju se ändå :)! Kände mig riktigt gammal där ett tag… Tills jag träffade på några som faktiskt fattade det nostalgiska värdet!

Kommentera

