twitter

Jag har börjat twittra! Trodde aldrig jag skulle falla för den grejen. Vet ännu inte riktigt hur hårt jag fallit men inser att det finns fördelar. Som nu när jag inte riktigt hinner skriva de där långa inläggen som väntar. Då blir det några korta meningar där som jag sen kan utveckla här. Well det är början på en ny tid. Gud utmanar mig rätt mycket och öppnar dörrar samtidigt. Snart ska jag berätta mer!

Om du e sugen på att läsa mer av mig heter jag yosofinedesign på twitter!

Kommentera

