veckans outfit

Här kommer ett djupt inlägg om vardagens viktigheter. Jag har känt klädinspiration och därför tillverkat en liten serie outfitsbilder!

20110930-072929.jpg

Håret har fått vara i en tofs. Tanterna sa att det gjorde att jag såg yngre ut och det påminde dem om att de måste hitta en man åt mig.

20110930-073036.jpg

Svart svart svart.. Jag har kläder med färg också men trivs inte lika bra.

20110930-073203.jpg

Har fått hjälp att flytta ut lite möbler som ska till ateljén så nu börjar jag kunna komma åt en ordentlig genomgång av garderoben. Det ska rensas och organiseras.

Kommentera

