nytt kapitel

Av olika anledningar blev det till slut så att jag över en kväll flyttade min blogg. Min bror och webhjälp har flyttat till Barcelona och har inte längre tid med mig. Och jag vill kunna styra lite mer över kodning och annat.

Det är inget revolutionerande. Allt borde kunna fortsätta ungefär som tidigare för dig som läser. Det är bara jag som får lite lättare att leva.

Börjar komma ikapp nu. Börjar känna att jag har en vardag och hinner med mig själv. Tyvärr till priset av tappad takt i körkortspluggandet. Men jobbar på det i bestämd takt.

20111024-235736.jpg

Och jag tar in hösten. Njuter av färgerna. Minns hur ont kylan gör. Och peppar inför en årstid som låter saker dö.

Tacksam över det liv jag fått. Ingenting av det är en självklarhet. Det är bara nåd. Och jag är så glad över att jag kan få njuta så mycket av min vardag som jag gör.

Kommentera

