åh jag dör!!

ADVANCED STYLE.

Jag har hittat min favoritblogg!

Är det något jag inte kan få nog av så är det folk som vågar klä sig som om hela livets glädje bodde i deras klädstil. I Sverige har vi inte särskilt många såna där som bara klär sig av glatta livet. Men jag hoppas de blir fler! Jag försöker inspireras och göra så gott jag kan samtidigt som jag fegar rätt mycket.

 

På något sätt känns det som att det kommer bli lättare ju äldre jag blir. En av mina stilförebilder är min gammelfarbrors särbo. Hon är en stilfull kvinna som alltid lyckas klä sig snyggt. Det jag gillar med hennes stil är att det är en ganska enkel stil som kombineras med någon detalj som gör det hela unikt. Ofta ett stort smycke inhandlat på någon konstbutik. Sån vill jag också va!!

Den här sidan har hur många bilder som helst på otroligt vackra människor som vågar leva ut allt i sin klädstil. Det är stilfullt och värdigt och samtidigt väldigt frimodigt.

Det är beroendeframkallande.

Åh jag döör!

 

Jag blir helt lycklig över det här.

Den här underbara outfiten får avsluta denna bloggpost. Modenörden har slagit till igen. Nu ska jag sova.

2 kommentarer Lägg till

  1. tuss skriver:

    I know!! såå härligt – I love!!

  2. Josefin skriver:

    Åh jag vet!! Så fantastiskt, vilka kvinnor! Mer sånt.

Kommentera

