sommarprat och vila

Jag åker tåg, på väg hem, och tänkte att det kunde vara läge att skriva några rader här. Men sen satte jag på P1 och lyssnade på dagens Sommarprogram och var rätt nöjd med att bara få göra det. Så det gjorde jag.

 

Nu är jag snart hemma och har två veckor kvar till semester. Sen har jag några veckor i följd då jag ska fortsätta att träna på att göra saker som jag mår bra av. Träna på att inte göra för mycket på en gång.

 

Det är rätt skönt med dessa sommarveckor. För man kan om man vill njuta rätt mycket av sommaren även om man fortfarande jobbar. Och eftersom de allra flesta är borta på semester så blir det lite lugnare tempo även på jobbet. Det blir bra nedvarvning.

Är mycket ute på utflykt nu med mina föräldrar. Det känns viktigt och bra att spendera tid där. Och så får jag möjlighet att träna på min körning. Tränar fortfarande. Hoppas snart få vara godkänd. Finns mycket mer att skriva men jag rullar in på min perrong här snart. Livet har hunnit ikapp!

Kommentera

